Zarážedlo 2

V dalším pokračování trochu popíši jak jsem zápasil s barvením.

Hotový model zarážedla jsem nabarvil. Základem byla Agama rez, kterou jsem natřel kovové části. Po zaschnutí, jsem místa, kde ještě prosvítal kov natřel světlejším odstínem hnědé.







Další krok bylo zalakování Sidoluxem, protože jsem chtěl vyzkoušet patinování. Jelikož o Vánocích jsem "naježil" stříkací pistoli Fengda, chtěljsem ji co nejdříve vyzkoušet. No vyzkoušel jsem ji právě stříkáním laku :). Výsledek je na následujícím obrázku.



Jako první patinovací techniku jsem požil olejovou barvu Siena pálená rozředěnou sikativem. Po mírném zaschnutí jsem ji stíral ušátkem, aby zůstala v rozích. Po dalším zaschnutí jsem zkusil ještě aplikovat umbru pálenou. Tentokrát jsem řídkou barvu tenkým štětcem nanesl do rohů.
Aby toho nakonec nebylo málo ještě jsem vše zaprášil rezavým patinátorem.

0 komentářů:

Okomentovat