Kompresor II

Před třemi lety jsem psal o kompresoru, který jsem si vytvořil. Postupem doby mě začala vadit jeho konstrukce a zejména použitý druh kompresoru - začal jsem uvažovat o změně.
Nyní je na světě druhá varianta, která mi, jak doufám bude sloužit stejně dobře.

Základem je rám z jeklů 25x25 mm na které jsem postupně "pověsil" ostatní komponenty. Dost dlouho mi trvalo sehnat správné srdce - kompresor. Nejprve jsem sehnal kompresor z Calexu, ale bohužel nefungoval. Nastalo nové hledání, nakonec se na mne usmálo štěstí ve formě kompresoru z dílny Danfossu.

Všechny ostatní komponenty jsou použity z původního kompresoru. Na jeden konec jsem přišrouboval kompresor a na zbytek přišla tlakovka. Jak to dopadlo je vidět na následujících snímcích.




Konečně mám adekvátní zdroj tlakového vzduchu pro novu dvojčinnou pistoli zn. Fengda.

2 komentářů:

  1. Franta | kompresor says

    Tomu říkám parádní domácí kompresor pro všechno. Vypadá male a přesto silně. Ať se s ním daří :)


    Martin says

    Díky, na stříkání funguje dobře. Co s ním půjde dál uvidím.


Okomentovat