365.4 z BR64
Protože plánování segmentů nejde tak rychle, jak jsem začal s přestavbou jedné ze starých německých lokomotiv na ČSD. jako první jsem si vybral kořistní BR64, která u nás jezdila jako 365.4. Již dříve jsem si koupil lept od fy. Detail.
Morálním rádcem je přestavba provedená Houmrem, který však upravoval model od Roca. Moje práce bude mnohem složitější - jako výchozí lokomotiva slouží BR64 od Gützoldu starý minimálně 20 let. Kabina je vylisována z černého velmi tvrdého ale křehkého plastiku. Prostě povrchové opracování nic moc. Jak jsem porovnával Houmrovy fotky Roca, na Gützoldu bude hodně práce se dostat do odpovídajícího stavu.
Po důkladném vyfotografování v kompletním a původním stavu jsem nejprve odřízl kryty žároviček. Potom se mi podařilo bez poškození demontovat kabinu. (viz foto). Z tendru jsem nejprve odstranil žebříky - budou nahrazeny z leptů (tentokrát žebříky ke stožárům od p. Leipše). Dále jsem odstranil ohrádku vč. uhlí. Také půjdou pryč všechna nemodelová madla. Škoda, že těch leptů neexistuje více.