365.4 z BR64

demontovana kabinaProtože plánování segmentů nejde tak rychle, jak jsem začal s přestavbou jedné ze starých německých lokomotiv na ČSD. jako první jsem si vybral kořistní BR64, která u nás jezdila jako 365.4. Již dříve jsem si koupil lept od fy. Detail.

Morálním rádcem je přestavba provedená Houmrem, který však upravoval model od Roca. Moje práce bude mnohem složitější - jako výchozí lokomotiva slouží BR64 od Gützoldu starý minimálně 20 let. Kabina je vylisována z černého velmi tvrdého ale křehkého plastiku. Prostě povrchové opracování nic moc. Jak jsem porovnával Houmrovy fotky Roca, na Gützoldu bude hodně práce se dostat do odpovídajícího stavu.

Po důkladném vyfotografování v kompletním a původním stavu jsem nejprve odřízl kryty žároviček. Potom se mi podařilo bez poškození demontovat kabinu. (viz foto). Z tendru jsem nejprve odstranil žebříky - budou nahrazeny z leptů (tentokrát žebříky ke stožárům od p. Leipše). Dále jsem odstranil ohrádku vč. uhlí. Také půjdou pryč všechna nemodelová madla. Škoda, že těch leptů neexistuje více.

demontovana kabina oblast tendru kryty žárovek

čelo detail tendru tendr při upravě

0 komentářů:

Okomentovat