Dny perštejnského panství

O víkendu 4 a 5.7 2009 se konaly oslavy Dnů perštejnského panství v Nedvědici. K této příležitosti jsou vypravovány parní vlaky. loni to například byla brněnská Šlechtična. Letos to byly dva Papoušci a Ušatá. V tišnovském depu ještě byly motorové lokomotivy, jako například Pomeranč, ale motoráky mě moc netáhnou.

Já jsem se do Nedvědice vydal v sobotu 4.7. Z Brna jel parní vlak vedený Papouškem 477.013 z Popradu. Za ní v přípřahu byla Ušatá 464.001 z Prievidze. Následovalo několik dřeváků Ce, jeden Blm a dva Bay plus služební D. Do Nedvědic vlak dorazil po více jak hodině s přestávkou na zbrojení vodou Ušaté. Do Nedvědic také přijel další parní vlak z Havlíčkova Brodu vedený Papouškem 477.043 z Lužnice u Rakovníka.
Navečer zpět do Brna jeli oba Papoušci, z toho jeden v obráceném postavení. Do Havlíčkova Brdu se pak vracela Ušatá.

Na všechny pasažéry vlaku čekalo na nádraží několik stánků se železniční tématikou. V sokolovně poblíž nádraží vystavoval Klub modelové železnice z Brna svoje moduly H0 a bylo zde možné koupit nějaké železniční modely, literaturu a jiné doplňky. Ve škole byla výstava obrazů a fotografií. Poblíž rybníka probíhala hudební vystoupení. Na hradě byl náročný program, který osobně nemohu posoudit - nebyl jsem tam. nechtělo se do té tlačenice.

Druhý den ráno z Brna vyrazili oba Papoušci v normálním postavení. Večer zpět do Brna jela Ušatá na čele vlaku a papoušek v postrku.

Železniční fandové měli fotožně a videožně.

Několik obrázků z mého snažení připojuji.




.

Fotek mám samozřejmě víc, ale všechny se sem nevejdou.

0 komentářů:

Okomentovat