E 499.0 Bobina v TT - karoserie

Trošku jsem si hrál s "Bobinkou". Začistil jsem odlitky pluhů, udělal otvory pro narážedla. Pluhy jsem vteřiňákem přilepil ke karoserii (zbývá mě ještě zalít lepidlem z vnitřní strany pro zpevnění).
Potom jsem začal začišťovat vlastní karosérii, což zejména v oblasti střechy nad kabinou strojvedoucího je trošku problém. Výlisek není nejpřesnějsí a jsou na něm znát stopy do dělících rovinách. Tak ke slovu přišel tmel, což je vidět na následujících obrázcích.

viditelné propady v místě styků dělících rovin Na obrázku jsou viditelné nepřesnosti výlisku a nepřesné dělící roviny.

No a ukázka vlastního tmelení:


Po zaschnutí přijde broušení, tmelení, broušení a tak dále... až do finále.
Postup broušení ukazují následující fotky. To fialové je dvousložkový polyesterový tmel, jaký se používá na auta.



Po zabroušení větších nerovností jsem aplikoval běžný autotmel, který mě zbyl. Trošku jsem vystříkl do zátkového víčka a nanesl jej štětečkem.



Dalším krokem bude odřezat skalpelem a zabrousit místa po držadlech a vyvrtání dírek na madla. No a potom surfacer a barva, ale to ještě chvíli potrvá.

0 komentářů:

Okomentovat