E 499.0 Bobina v TT - karoserie 2

Pokračoval jsem v úpravách karoserie. V první fázi jsem skalpelem odstranil imitaci madel, které nahradím drátky. V místech uchycení do karoserie jsem navrtal otvory pro zmíněné drátky.



Dále na karoserii byly mezi kulatými okny byly výstupky - linka, ta šla také pryč. Nyní řeším uchycení spřáhel. Variant je několik. Například nějakou šachtu přilepit na vhodné místo. Nakonec jsem zvolil velice speciální variantu. Upravil jsem staré pružinkové spřáhlo na které jsem naletoval šroubek M2, což ukazují fotky. Do čelníku jsem navrtal otvor do kterého spřáhlo upevním.



Dovnitř karoserie nalepuji na boky zarážky aby se rám nezasouval moc hluboko.

Také jsem upravil podvozek, tedy boky v místech tlumičů a pružení, který jsem prosvětlil.

.

0 komentářů:

Okomentovat