Stavba vodárny (TT) - detaily II

Trošku jsem pokračoval na vodárně. Dodělal jsem dveře montáží kliky z ohnutého drátku o průměru 0,4 mm. Takto hotové dveře jsem instaloval do příslušného otvoru.



Také jsem začal dělat LED lampičku podle Houmrova vzoru. Z tenkého hliníkového plíšku - kalíšek čajové svíčky jsem vysekaváčem na kůži vysekl kolečko o průměru 5 mm a do něj vyvrtal dírku 1,9 mm, ale první kousek se mi moc nepovedl. Důvodem je celkem tenký a poddajný materiál kalíšku. Na druhý pokus jsem materiál zpevnil - pomohl jsem si lepítky do etiketovačky, které jsem dal z obou stran. Po vyseknutí a vyvrtání jsem začistil kraje a snažil jsem se vytvarovat stínítko do půlkulatého tvaru. Vnitřek jsem vybarvil na bílo. Stínítko jsem vteřinovým lepidlem přilepil k LED diodě o průměru 1,8 s patřičně vytvarovanými nožičkami. Jakmile lepidlo zaschlo přetřel jsem vnitřek stínítka ještě jednou bílou. Vršek bude černý, jakmile si ji koupím. Ze stavby moc fotek nemám :(

lampicka

Dalším krokem bylo vytvoření LED osvětlení vodárny. Protože horní část vodárny tvořila nádrž, byl by holý nesmysl vidět skrz okénka na druhou stranu. Proto jsem vytvořil válec simulující vlastní nádrž, který jsem vlepil do spodní části. Válec - nádrž jsem vyrobil ze staré vizitky , kterou jsem natřel načerno anílínkami starší dcery. Ještě před vlepením jsem instaloval dvě žluté LED diody průměru 5 mm. Jedna se nachází nahoře na nádrži a druhá vespod, kde osvětluje spodní část věže, kde se nacházely schody. Vzhledem ke slabým výkonům horní diody v oblasti nádrže, jsem vystlal střechu alobalem a výsledek je lepší.

0 komentářů:

Okomentovat