Stavba vodárny TT - dokončení

Tak jsem konečně dokončil vodárnu.

Od posledně jsem instaloval lampičku nad dveřmi a dodělal elektrickou instalaci. Tak je nyní dvou okruhová - osvětlení vnitřku zvlášť a venkovní lampička zvlášť.

Poslední drobností bylo dodělání měření výšky vody v nádrži. Natáhl jsem lanko z vlasového drátu od nádrže ke dveřím.

Detail lampičky a měřidla

Vzhledem k nevhodně zvolenému umístění výstupu "lanka" z nádrže, musel jsem si pomocí "kladkami". Na bok jsem přilepil kousek vizitky, fixou vyznačil stupnici. Ale co čert nechtěl, při lepení se fixa rozmazala, tak jsem musel vše opravit. Rozmazanou část pryč a udělat vše znova. Finální výsledek vidíte zde.



Vím, není to zcela dokonalé, ale snad mě omlouvá to, že je to zcela první kousek. Utekly mě například detaily v oknech. Později přidám lepší fotky. Uvažuji také o dodělání malé krajinky kolem vodárny, ale ještě uvidím.

Pokud by měl někdo o tento výrobek zájem, je na prodej. Stačí mne kontaktovat.

0 komentářů:

Okomentovat