E 499.0 Bobina v TT - pluh - forma

Dále jsem pokračoval na povrchové úpravě pluhu. Po opětovném přestříkání kitem a vybroušení jsem se dostal do stavu viz obrázek.
master model pluhu po vykitování.
Už se mi nechtělo si dále hrát s vybrušováním detailů, tak jsem přešel do fáze tvorby formy, protože tyto pluhy budu potřebovat dva. Momentálně je hotová jedna polovina silikonové formy. Připojuji obrázky, před vytvořením druhé poloviny formy.
Připravená polovina formy na dolití silikonu pro druhou půlku Detail formy.
Po zalít a vytvrdnutí druhé části formy vzniklo přibližně to co je na následujícím obrázku.
Hotová forma po odlévání.
Potom jsem se jal oddělit jednotlivé poloviny formy a vyčistil jsem ji od částí, které tam nepatří. Forma je tak připravena k použití. Na některých obrázcích uvidíte formu včetně "master modelu".
Rozloupnutí formy na poloviny. Horní polovina formy. Dolní polovina formy.
Dolní polovina formy s vytáhnutým masterem. Obě poloviny formy a master.
Celkový pohled na složenou formu je na tomto obrázku.
Forma připravená k lití.
Teď už zbývá odlít potřebný počet dílů.

0 komentářů:

Okomentovat